با شرکت در این دوره های آموزشی زودتر وارد بازار کار شوید
نوشته شده توسط : پریسا راد

انتخاب شغل مناسب و درآمدزا از دغدغه های اصلی افراد در دنیای امروز است . شغلی که ورود به آن آسان بوده و نیاز به سرمایه بالایی نداشته و در مقابل از درآمد بالایی برخوردار باشد. نتایج بررسی های صورت گرفته بر روی مشاغل گوناگون نشان می دهد که مشاغل فنی و خدماتی از جمله بهترین مشاغل است که همواره از بازار کار خوبی برخوردار بوده و امروزه نیز بازار کار آنها رونق بیشتری داشته است، بنابراین اگر به دنبال شغلی هستید که سریع وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازید، توصیه می کنیم بهترین مشاغل فنی را شناسایی کرده و یادگیری مهارت های آن بپردازید.

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین دوره های آموزشی برای ورود هر چه سریع تر به بازار کار مشاغل فنی بپردازیم با ما همراه باشید.

دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

دوره نصب پکیج دیواری و تعمیرات آن یکی از بهترین دوره های آموزشی برای ورود به بازار کار است. همانطور که می دانید امروزه پکیج های دیواری به دلیل مزایا و کاربردهای بسیاری که دارند یکی از بهترین سیستم های گرمایشی بوده و تقاضا برای خرید آنها روز به روز در حال افزایش است.

افزایش خرید پکیج های دیواری تقاضا برای نصب این دستگاه را افزایش می دهد. با افزایش نصب پکیج دیواری نیاز به تعمیرات آن نیز افزایش خواهد یافت. چرا که پکیج های دیواری از قطعات گوناگونی تشکیل شده و با گذشت زمان و به دلیل پایین بودن کیفیت آب با مشکلاتی از قبیل رسوب گرفتن، سوراخ شدن و غیره روبه رو می شوند. این موارد دلایلی خوبی است که نشان از بازار کار عالی شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری می دهد.

چگونه وارد بازار کار نصب و تعمیرات پکیج شویم؟

پکیج های دیواری از قطعات گوناگونی تشکیل شده است. منبع انبساط، برد، مبدل، شیر تخلیه و غیره برخی از قطعات تشکیل دهنده در این دستگاه است. با توجه به پیچیده بودن ساختار پکیج های دیواری همچنین کار کردن این دستگاه با گاز، نصب و تعمیرات آن امری تخصصی بوده و برای ورود به بازار کار این حرفه بایستی به صورت حرفه ای با کلیه مراحل و نکات نصب و تعمیر پکیج آشنا باشید.

در دوره های آموزشی پکیج دیواری به صورت تخصصی کلیه نکات و ترفندهای مربوط به نصب و تعمیرات پکیج آموزش داده می شود. این دوره شامل دو دوره آموزش نصب پکیج دیواری و دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری می باشد. دوره نصب به صورت تخصصی کلیه مباحث مربوط به نصب انواع پکیج های دیواری و دوره های تعمیر پکیج دیواری نیز به صورت عملی و کارگاهی به آموزش کلیه مفاهیم مربوط به تعمیر پکیج می پردازد.

دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی

کولرهای گازی همانند پکیج دیواری از پرطرفدارترین سیستم های تهویه در ساختمان است که با توجه به مزایا و کارایی بسیار در مقایسه با دیگر سیستم ها تقاضا برای خرید آنها افزایش یافته و در ساختمان های امروزی کمتر ساختمانی را می توان دید که مجهز به کولر گازی نباشد.

این وسیله همانند دیگر لوازم با گذشت زمان مستهلک شده و نیاز به سرویس و عیب یابی دارد. تمام شدن شارژ گاز مبرد، کثیف شدن فیلترها،  خنک نکردن، چکه کردن آب، خاموش نشدن، روشن نشدن از جمله مشکلاتی است که کولرهای گازی با آن مواجه شده و نیاز به عیب یابی و تعمیر دارند. افزایش نصب کولرهای گازی همچنین تخصصی بودن نصب و تعمیرات آن شغل نصاب و تعمیرکار کولر گازی را به یکی از بهترین مشاغل فنی در بازار کار تبدیل کرده است.

خوشبختانه ورود به این حرفه نیاز به سرمایه اولیه بالا و مدرک تحصیلی و دانشگاهی ندارد و تنها کافیست با مهارت های لازم برای نصب و تعمیرات انواع مدل های کولر گازی آشنا باشید. امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های نصب کولر گازی و دوره تعمیرات کولر گازی را برگزار می کنند. توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه را شناسایی کرده و دوره های آن ثبت نام نمایید.

با ثبت نام در دوره کولر گازی در مدت زمانی کوتاه با صفر تا صد نصب و تعمیرات انواع مدل ها و برندهای کولر گازی آشنا شده و همانند یک نصاب و تعمیرکار حرفه ای کولر گازی وارد بازار کار شوید.  

بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای کدام است؟

امروزه با توجه به بازار کار مشاغل فنی آموزشگاه های متعدد در تهران و سایر شهرستان ها دوره های فنی را برگزار کرده و کارآزموان را برای ورود به بازار کار آماده می نمایند. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های فنی در کشور است که در کارگاه های مجهز و به صورت کاملا تخصصی و عملی دوره های آموزش تعمیرات موبایل، نصب و تعمیر کولر و پکیج، مکانیک خودرو، تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات برد، گیربکس های اتوماتیک و دستی و بسیاری از دیگر دوره های برق، الکترونیک و مکانیک را برگزار کرده و کارآموزان را برای ورود به بازار کار تربیت می کند.

این آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت کرده و در پایان دوره مدرک معتبری به کارآموزان ارائه می دهد. پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از پایان دوره، امکان بازآموزیی رایگان، ارائه خوابگاه، آموزش مفاهیم زیر نظراساتید متخصص برخی از مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: